środa, 25 maja 2011

Spotkania Kreatywnych Kujawianek (SKK) - 21.05.2011r.

Kolejne spotkanie już za mną. Naładowałam pozytywną energią baterie na maxa. Żyć się chce. Jako wymiankową rzecz tym razem robiłyśmy foldery na płyty CD. Od początku wiedziałam, że propozycja moich piosenek będzie mało popularna w Polsce - kierunek Hiszpania - klimaty cały czas mi bliskie. Mój folder zewnątrz wyglądał tak:

 A wewnątrz było równie kolorowo i zaskakująco:

Okładka folderu nosi nazwę:
A mi me          
 suena            
 run, run
Gdyby ktoś z Was chciał posłuchać propozycji moich hiszpańskich piosenek poniżej prezentuje spis utworów:
1.       Estopa con Rosario „El Run, Run”.
2.       Miguel Bose „Estura a punto de…”.
3.       Calle Paris „Tú solo Tú”.
4.       Nena Daconte  „Tenia Tanto…”.
5.       Paulina Rubio „Ni Una Solo Palabra”.
6.       Carlos Baute „Colgando en tus manos”.
7.       Amaral „Kamikaze”.
8.       La Quiunta Estacion „Que te quería”.
9.       Rosario „Contigo me voy”.
10.   El Barrio „Truco”.
11.   El Koala „Opa, yo viace un corral”.
12.   Juanes „A dios le pido”.
13.   Juanes „Nada valgo sin tu amor”.
14.   Juanes „Luna”.
15.   Juanes „Por  verte  otra  vez”.
16.   Juanes „Que pasa”.
17.   Juanes „Para tu amor”.
18.   Juanes „Es por ti”.
Dzięki maszynie losującej i mojej "szczęśliwej ręce" wylosowałam folder od dziewczyny, która otrzymała mój folder (szczęśliwy zbieg okoliczności).

 Na spotkaniu miałyśmy dwie atrakcje - poczytacie o tym w kolejnym poście.

1 komentarz:

  1. a ja uwielbiam bebe - polecam - myślę, że może ci się spodobać
    http://www.youtube.com/watch?v=1VH6LG2WDD4&feature=relmfu
    pozdro!!!! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.