sobota, 26 listopada 2011

Najnowsze przesyłki.

W ubiegłym tygodniu było ich aż 3. 
Pierwsza wyczekiwana zawierała dwie półki. Nie muszę Wam pisać na co je przeznaczę - już się pewnie domyślacie. Półek tego typu jest sporo i każda jest inna. Moje dwie są prawie identyczne - prawie robi dużą różnicę i jest mi to na rękę. Będzie to projekt długo terminowy. Koncepcja oczywiście jest już w głowie.


Kolejna przesyłka to stemple zamówione w Lemonade. Rozrysowałam na papierze ołówkiem projekt, załączyłam opis i poprosiłam o zrobienie stempli fachowców. Pierwszy stempel już miałam w głowie w czerwcu - pudełko ze słodkościami dla mojego brata miało zawierać taki napis w kształcie okręgu. Był napis ale nie taki jaki powinien być. Ich test już został przeprowadzony w dniu dzisiejszym. Jestem z nich zadowolona. A jakie są to stemple zobaczycie w dalszej części postu.

Ostatnia przesyłka dotarła do mnie wczoraj.
Jest to hafcik z wymianki zorganizowanej przez "sąsiadkę" Cyber Julkę "Choinka pod Choinkę".
Oto co przysłała mi Karolina z Lublina.
Kolczyki frywolitkowe, kartka świąteczna (tylko przypomina mi, że przez moją chorobę mam zaległości), scrapki, elementy drewniane do ozdoby, czekoladowe smakołyki do jedzenia i picia, świąteczne bileciki no i oczywiście hafcik, który był obowiązkowym elementem wymianki.

Mój haft pomimo mojego kalectwa został ukończony i postaram się wysłać w przyszłym tygodniu. Jest on inaczej ozdobiony. Pokażę Wam choć kawałek tego haftu. Resztę zobaczycie gdy dotrze do adresatki.
 Miałam też okazję spotkać się z koleżankami na pogaduszki, kawę i coś robótkowego.
 Robiłyśmy pudełka origami, które przygotowałam wcześniej w hurtowej ilości.
W międzyczasie upiekło się takie ciasto.
Następnie testowałyśmy moje nowe stemple.

Jeden z zamówionych stempli to mała przeróbka stempla jaki sklep ma w swojej ofercie. Spodobał mi się ten stempel ale poprosiłam o przerobienie napisu z Wesołych Świąt na Magia Świąt. Z moja wersją stempel jest fajny.

Drugi stempel to stemple na okazje typu urodziny czy rocznica ślubu. Poniżej zdjęcie odbitki stempla - przed napisem lat można też zrobić cyfry, które są dołączone do zamówionego stempla w stylu czcionki ze słowem lat.
Ostatni stempel to napis: słodkiego miłego życia oraz zdrowia i spełnienia marzeń.

Tydzień był udany choć bardzo męczący ze względu na trudności w chodzeniu.

8 komentarzy:

  1. Super półki.Prezent wymiankowy też śliczny.A ciasto pachnie....Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję prezentu i udanego babskiego spotkania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczynam od półeczek - BOMBA
    Prezencik z wymianki -super
    Babskiego spotkania szczerze zazdroszczę ,bo uwielbiam na takich bywać :)
    Ciasto wygląda wyśmienicie.
    Stempelki mi się marzą ,muszę wreszcie sobie kupić :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne te stempelki, tylko kartki robić i przybijać, przybijać (czyt. stemplować)
    Mi też ciacho zapachniało ;-))
    a Twojego planu na szuflady to jest ciekawa....

    OdpowiedzUsuń
  5. Iza, ile Ty tych szuflad zamowilas?:P Mam nadzieje, ze szybko sie wezmiesz za realizacje planow i bedziesz nam pokazywac postepy, bo jestem bardzo ciekawa co wymyslilas:)
    Duzo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko fajne,babskie spotkania uwielbiam:))stempelki świetne,czy możesz podzielic się namiarem na wykonawców takowych,bo też potrzebuję pewien stempel,może by mi zrobili:))jeśli możesz to prześlij mi proszę na maila :))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe na co wykorzystasz te szuflady tzn. jakie będę w nich hafciki. Mam pewien pomysł zobaczymy czy się sprawdzi :).

    Stempelki są super i fajnie, że zrobili ci na zamówienie takie jak chcesz :).

    Ciasto wygląda przepysznie :).

    Dostałaś fajną niespodziankę wymiankową :).

    OdpowiedzUsuń
  8. z zapartym tchem przeczytałam posty o zecerskich szufladach...piszesz o sprowadzeniu z Francji...jestem zainteresowana...szukam tez starych drewnianych czcionek...proszę o kontakt na maila:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.