środa, 25 kwietnia 2012

Wiosenne porządki i Wampirek.

Wiosenne porządki pokazały nadmiar gazetek z wzorami haftu krzyżykowego jakie posiadam. Dziewczyny postanowiłam porządnie je przejrzeć. Wystawiam dla zainteresowanych gazetki na Allegro.
Część jest zamieszczona w dziale Książki i Komiksy a inne w dziale Rękodzieło. Jest tam sekcja Literatura i chyba to najlepsze miejsce na wystawianie tego typu książek, gazet czy publikacji. Łatwiej jest znaleźć interesujące nas pozycje niż szperać pośród setek stron. Zainteresowanym mogę przesłać dodatkowe zdjęcia mailem. Będę wystawiać po kilka gazetek dziennie - jak tylko będzie to możliwe. 

Wszystkie gazetki wystawiam od 1 zł.
Chętnych zapraszam tutaj.
Poniżej zdjęcie jednej z nich  -będą też inne.
 Będąc w Empiku zwróciłam uwagę na kolejną pozycję dla dzieci-młodzieży. Poszukałam informacji w internecie i chyba się skuszę i kupię kolejną serię książeczek dla najmłodszego grona czytelników.
Przeczytałam recenzję o tej książce napisaną tutaj i coraz bardziej mnie kusi ta pozycja - może przerzucę się i zacznę czytać książki z działu dla młodzieży :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.