środa, 4 lipca 2012

Zabawa w projektowanie.

Postanowiłam coś zaprojektować pod kątem pomysłu jaki mam w głowie. Obejrzałam kilka przykładów, wzięłam do ręki kartkę i ołówek i zaczęłam rysować. Przypomniało mi się jak projektowaliśmy wzory haftu pałuckiego, który potem wyszywałyśmy. Na początek powstał jeden rysunek, potem drugi, a że dobrze mi szło i spodobało mi się narysowałam jeszcze 3. Tak powstały późnym wieczorem projekty (dlatego zdjęcie jest nie najlepszej jakości).
Dziś od rana przerysowuję wzory na karton i wycinam poszczególne elementy.

Co z tego powstanie postaram się pokazać wam w weekend. Ostatecznie z pięciu projektów wybrałam jeden. Będzie kolorowo i folkowo.

1 komentarz:

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.