czwartek, 20 września 2012

Bez wykrojnika i dziurkacza.

To nazwa wyzwania rzuconego przez Magiczną Kartkę. Rzutem na taśmę zgłoszę moją pracę z kilku powodów:
- do wykonania tej bardzo prostej kartki  (moja Oliwka robiła już podobną tylko nie udało mi się jej sfotografować) naprawdę nie trzeba użyć żadnych dziurkaczy czy wykrojników,
- kartka jest "prawie uniwersalna" - może być wykonana na rożne okazje urodziny, imieniny, Dzień Babci czy zbliżający się Dzień Nauczyciela,
- kwiatek zrobiony własnoręcznie (nie wiem czy to aster czy chryzantema) bardzo mi się podoba i zrobiłam ich kilka do różnych prac.



Do wykonania podobnej kartki potrzebne są:
- papier na bazę (grubszy),
- ozdobny papier na liść i kwiatek,
- nożyczki, klej, stemple, różniste dodatki,
- niszczarka papieru - tnie na paski kolorowy papier.
Ja mam mini niszczarkę na korbkę, którą pokazywałam już w poprzednim poście.
Próbuję odreagować utratę danych i tworzę...

7 komentarzy:

  1. Śliczna kartka, świetny blog :) Dziękuję za zaproszenie i .... zostaję :)
    P.S. Jeśli można, to z czystej ciekawości zapytam - co świętujesz 22 lipca?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka! Kwiatuszek bardzo pracochłonny, ale niezwykle efektowny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladna praca :) sliczny kwiat z papieru i biedronka dodaja uroku :) Dziekuje za udzial w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W koncu udalo mi sie dotrzec na twojego bloga, dziekuje za odwiedziny i chec udzialu w podaj dalej. Ja rowniez zapisalam sie na ta zabawe u ciebie ale chyba przez pomylke zostawilam dwa komentarze bo komputer nie chcial mnie sluchac. Chcialam poprosic o adres wysylkowy na mojego maila: f_stop9@hotmail.com, jak przyslesz to ja odesle z moim adresem. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kartka, a ten kwiat przypomina mi dalię.
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca a kwiat imponujący :) dziękuję za wizytę na moim blogu :) rzeczywiście nasze zainteresowania są prawie identyczne :) Pozdrawiam i na pewno będę u Ciebie częstym gościem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A rozłożona wygląda jak skrzydła anioła! Świetny pomysł na kształt!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.