czwartek, 13 grudnia 2012

Dziś obchodzimy imieniny Łucji.

 Od Łucji do Wilii licz dwanaście dni,
a w jakim to sobie toku,
słonko we dnie, w nocy gwiazdy,
światłem tuż po sobie lśni,
takim będzie miesiąc każdy,
w nadchodzącym tobie roku.

To ostatnie w tym roku świąteczne kartki. Dziś obchodzony jest dzień Świętej Łucji. W niektórych państwach obchodzony bardzo uroczyście. Drążyłam ten temat gdy pewnego razu zobaczyłam zdjęcia dziewcząt ze świeczkami zapalonymi na głowie - tak dobrze czytacie.

Kartka w skandynawskim stylu.
Z tej okazji postanowiłam zrobić kolejną karteczkę w skandynawskim stylu.
W Dzień Świętej Łucji w Skandynawii organizowane są procesje panien z wiankiem świeczkowym na głowie.
Wszyscy którzy chcą coś więcej się dowiedzieć o Świętej Łucji odsyłam do artykułu tutaj .
Karteczki z wykorzystaniem papierów Magia Północy z Magicznej Kartki.
A ostatnie świąteczne karteczki w tym roku to gwiazdki które bardzo mi się spodobały.
Kolejne dwie  kartki gwiazdy.

Za 12 dni Wigilia.
Dziękuję wszystkim którzy zaglądają i piszą komentarze.

2 komentarze:

  1. Zapraszam do mnie po nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki!Zdrowia życzę!W mojej rodzinie ten wirus na szczęście miał łagodny przebieg.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.