czwartek, 27 grudnia 2012

Kto by się nie cieszył z takich prezetów.

Ja się cieszę bardzo. Dostałam ich całkiem sporo. Wam pokaże te związane z moim hobby i zainteresowaniami. Pierwszy ręcznie robiony , bardzo ładny, praktyczny. Same naj - wykonany przez Jamajkę - kalendarz.



.

Największy prezent, który prędzej czy później większość zajmujących się robieniem kartek, scrapów itp.

A książka Kuchnia Polska- Encyklopedia sztuki kulinarnej powinna znaleźć się w każdym domu.
Wykroniki musiałam szybko wypróbować by sprawdzić czy maszynka działa ;)

2 komentarze:

  1. Świetne prezenty dostałaś!Wszystkiego dobrego w tym roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj joj ale prezenciki,a z BS -a kazda cieszylaby sie i to ogromnie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.