środa, 5 grudnia 2012

Notesy - scrapuszka.

Wzięło mnie i robię, robię i nawet coraz bardziej podobają mi się moje prace. Tym razem zrobiłam notesiki - scrapuszka. Wykorzystałam do ich zrobienia papiery znów z Magicznej Kartki. Zgłaszam pierwsze 3 z 4 zrobionych scrapuszek je na ogłoszone przez Magiczną Kartkę najnowsze (dzisiejsze) wyzwanie.

Notesik z papierów Magia Północy.

W takim świątecznym notesie można spisywać różne rzeczy np. listę świątecznych zakupów lub listę prezentów.

Notesik zrobiony z papierów Zaczarowane Święta.

Tylna okładka.

Wnętrze.

Zrobiłam też wewnętrzną kieszonkę.
Ostatnie 4 scrapuszko zrobiłam z innych papierów.


3 komentarze:

  1. Spojrzałam na pierwszy notesik i wpadłam w zachwyt. Oglądam więcej i coraz bardziej szczęka opada:-)
    Fantastyczne! Wszystkie!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudne notesiki! Ja bym taki przeznaczyła na mini pamiętnik świąteczny. Aby został dla następnych pokoleń... CUDA!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesliczne notesiki.Bardzo ciekawy pomysl na prezencik.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.