środa, 16 stycznia 2013

Kartki ślbne.

Ślubne, urodzinowe, imieninowe czy z okazji narodzin - są wręcznae prawie cały rok.
Ostatnio wykonałam dwie kartki  z okazji ślubu.
Pierwsza z wykorzystaniem papieru "serwetkowego".
Druga kartka w brązach.
Papier serwetkowy już wiecie, że może być wykorzystany do ozdabiania rożnych przedmiotów. Ja wykorzystałam go jako papier ozdobny do kartki. W tej technice ma swoją wadę - może dobrze się nie skleić (podczas jego przygotowywania) i ciężko się nim dziurkuje (podczas wycinania dziurkaczem może się rozwarstwić) i podczas cięcia też.
Zachęcam Was do samodzielnego robienia papieru z serwetek. Ja pomimo jego wad lubię go robić i wykorzystywać. Na pewno będę tworzyć z niego jeszcze wiele kartek.

U nas trwają ferie więc do komputera zaglądam rzadziej.
My mamy śnieg i Wam życzę białych wakacji.

3 komentarze:

  1. Śliczne kartki! Ja też czasem robię ozdobny papier z serwetek. Po sklejeniu delikatnie nakładam jedną warstwę lakieru matowego i wtedy wg mnie kartka jest bardziej trwała. Możesz wypróbować mój sposób :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.