niedziela, 20 stycznia 2013

Na Dzień Babci i Dziadka.

Z tej okazji nie może zabraknąć kartki wykonanej przez wnuki. Moja Oliwka wykonała dla swoich Dziadków z okazji ich święta kartkę a ja jej trochę pomagałam. Pokaże Wam pomysł na kartkę w następnym poście. Do kartki można dołożyć ręcznie zrobiony prezent. My wykonałyśmy zakładki.
Oliwia wybrała kolory, dodatki. Dziś  powstały 3 zakładki - dziadkowie przecież lubią czytać:))
Zakładka Oliwii wykonana w dwóch egzemplarzach.
Ja również zrobiłam zakładkę.


Obydwie nasze zakładki spełniają wymagania  ogłoszonych wyzwań.
Zgłaszamy je na :
  1.  Weekendowe Wyzwanie Ekspresowe #1 
 W tym wyzwaniu należy posłużyć się scrapowym bingo:


W mojej zakładce znalazły się:
- brokat,
Kwiatek został wykonany ręcznie i posypany został pałeczkami - drobinkami podobnymi do brokatu.

- motyl,
Motyl też został potraktowany brokatem.

- ręcznie wykonany kwiat.


  2.    Z okazji Dnia Babci i Dziadka

 

Wytycznymi była praca z okazji Święta Dziadków.

2 komentarze:

  1. ładne, wiosenne.
    u nas też zakładki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zakładki :O)
    Dziękuję za udział w moim candy, powodzenia.
    Pozdrawiam Lidka-Lilka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.