sobota, 5 stycznia 2013

Ukończyłam haft.

Który powinien być już dawno ukończony. Ostatnie perypetie z nim to zagubione nici. Miałam chęć ukończyć ten haft więc nie czekając aż się nici znajdą poszłam do sklepu by kupić nowe. Na drugi dzień znalazły się ale haft był już ukończony.
Może ktoś w tym momencie pomyśli co było takiego szczególnego że nie mogłam dokończyć wyszywania tego obrazka ? Odpowiedź: bo postanowiłam pokombinować. Chciałam urozmaicić ten piękny obrazek różnymi nićmi. Wybrałam do wyszycia jasno-niebieską kanwę  i ciemno-niebieskie nici. Od początku zaplanowałam, że gwiazdki muszą świecić - padło więc na mulinę metalizowaną. Poniżej kilka zbliżeń obrazka.
Tu kolejna "kombinacja alpejska" - te fragmenty zostały wyszyte jedną nitką. Cały obrazek wyszywałam podwójną nitką.
Niebo nad miasteczkiem też błyszczy.
Obrazek ukończony czeka na wypranie i wyprasowanie. W kolejce czeka zaległy haft z pierniczkiem. Nici mam przygotowane. Materiały 3 do wyboru i to za dużo bo nie mogę się zdecydować na którym wyszywać  - co za dużo to głowa boli.
Miłej niedzieli Wam życzę.

5 komentarzy:

  1. Śliczny!Ważne ,że skończony i będzie cieszyć oczy!

    U mnie gwiazdki też błyszczą !
    Pozdrawiam
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i gratuluję zakończenia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny bo bardzo podobny do mojego !! hehe
    też niebieskości i błyszcząca nitka ;-)
    gratuluję ukończenia !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny monochrom zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam serdecznie na licytację na rzecz WOŚP pięknego porcelanowego naparstka http://aukcje.wosp.org.pl/sygnowany-naparstek-porcelanowy-anglia-porcelana-i688377 :) Zagrajmy razem dla chorych dzieciaków i potrzebujących seniorów!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.