czwartek, 21 marca 2013

Renifery poszukiwane.

Dziś mamy pierwszy dzień kalendarzowej wiosny ( na który bardzo czekała moja córka, codziennie wyliczając ile to dni do wiosny zostało) -  a za oknem aura raczej zimowa. Pogoda nie zapowiada się wiosennie na nadchodzące święta. Zamiast wielkanocnych zajączków potrzebne nam będą sanie i renifery.
Dziś pokażę Wam kolejne typowe Wielkanocne kartki.


 Wykorzystałam do nich papiery ILS - to już bardzo "stara" kolekcja "At noon".
.
 Do robienia środków tych kwiatków wykorzystałam mikro kulki. Widać je na zbliżeniu - jeszcze z nie wyschniętym klejem.
Wracając do tytułu postu aż chce się napisać - gwiazdka w maju. Faktem jest, że zima w ostatnich latach przybiera różne oblicza. Większość z nas już nie pamięta o śniegu w marcu ale może macie podobne wspomnienia jak ja - śnieg 1 maja. Jestem jeszcze w wieku gdzie dużo brakuje mi by zostać Babcią ale mam już opowieści jak dla wnuków - jak to w moich czasach było :)))
Jestem ciekawa czy któraś z Was zrobiła lub pod wpływem obecnej pogody zrobiła kartkę, scrapa itp. łącząc zimę (a raczej Boże Narodzenie) i Wielkanoc. I nie chodzi mi to przebiśniegi w śniegu.

3 komentarze:

  1. wiosna przyjdzie. może dłużej lato zostanie...
    bardzo ładne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. No no Izka, rozkręcasz się dziewczyno ! fajne karteczki, napisy i kolorki, pozdrawiam i życze WESOLYCH ŚWIĄT - Śnieżynka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i wzajemnie. Jeszcze do świąt pokażę bardzo kolorowe karteczki które zainspirowały mnie do robienia jeszcze czegoś.

      Usuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.