poniedziałek, 18 marca 2013

Szklane komplety.

Dziś pokażę Wam co zrobiłam jakiś czas temu. W chwilach wolnych od "pilnowania moich chorowitków" postanowiłam coś zrobić. Natchnęło mnie na dokończenie przygotowanych podczas wakacji baz do dalszego oklejania. Gdyby ktoś stał z boku to powiedziałby, że wyglądało to komicznie. Po nienaklejeniu motywu i jego wyschnięciu co jakiś czas padało zdanie "Musze się oddalić". Po kilku takich oddaleniach już wiedzieli, że idę do pomieszczenia aby się odstresować, chwilkę zrelaksować, zapomnieć  no i wreszcie co najważniejsze pomachać sobie pędzelkiem.
Po kilku dniach i kilku warstwach rożnych preparatów wyszły mi poniższe szklane komplety.

Komplet stanowią większa i mniejsza szklanka.

Małe szklanki (po prawej stronie)  kupiłam już jakiś czas temu a dużą ostatnio - większa może służyć jako wazon lub świecznik.

Udało mi się całkiem fajnie znaleźć i przykleić, małe i duże podobne motywy.
Ponieważ pierwszy makowy komplet wyszedł mi całkiem nieźle poszłam za ciosem i zrobiłam komplet nr 2 z liliami wodnymi.


Kupiłam niedawno książkę o decoupage'u. Autorką jest doświadczona w tej dziedzinie Pani Magdalena Szwedkiewicz-Kostrzewa znana w świecie decoupage'owym i blogowym jako Asket.
Na wstępie w wyjaśnieniu pojęcia decoupage. Aż boję się obecnie nazwać to co robię decoupage'm, ponieważ stosuję technikę serwetkową i nie maluję - podmalowuję przedmiotu który zdobię. Czy więc takie ozdabianie ma swoistą nazwę ?  Nie wiem, nie będę się wypowiadać ale podoba mi się to co do tej pory zrobiłam. Technika serwetkowa jest jedną z popularniejszych i tańszych technik - moim zdaniem nie koniecznie gorszą. Choć moje doświadczenie jest niewielkie będę nadal to robić.

2 komentarze:

  1. I bardzo dobrze bo to co widzę bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podobają Twoje szklaneczki. śliczne są! kompleciki jak z bajki!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.