czwartek, 5 grudnia 2013

Kartki nie tylko na akcję.

W tym roku na twórczość Bożonarodzeniową mam sporo czasu. Chyba dlatego, że moja młodsza córka nie choruje. Powstają różne prace, nie tylko na akcję w przedszkolu. Dziś chciałbym Wam pokazać kartki jakie zrobiłam z papierów Lemoncraft, które wpadły w moje rączki.
Dwie kartki powstały na bazie różowej - zbliżonej do koloru poinsettii którą widać na papierach.
Dwie kolejne powstały na zielonkawej bazie.
Do karki poniżej wykorzystałam button z kolekcji.
Dzieje się, dzieje robótkowo i nie tylko - będę Wam to pokazywać w kolejnych postach.

1 komentarz:

  1. No i nie wiem która ładniejsza... hmm, hmm... chyba jednak miętowa! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.