środa, 30 kwietnia 2014

Miłe wyróżnienia.

Zajmuję się papierowymi pracami od jakiegoś czasu. Czytam, odwiedzam różne miejsca, podglądam, uczę się, szkolę, praktykuję i pokazuję Wam swoje prace. Moje prace czasami zgłaszam na wyzwania. W ostatnim czasie otrzymałam dwie nagrody za moje prace. Bardzo mnie one cieszą gdyż jako osoba, która w tej dziedzinie jest gdzieś w środku drogi dostaje sygnał by nie zwalniać i nie rezygnować. Wręcz przeciwnie tworzyć dalej. Za mój scrap nr 4 otrzymałam:

Za kartki Wielkanocne (całą serię), zgłoszone na wyzwanie w Art-Piaskownicy na wyzwanie "Kartka z przytupem", które możecie zobaczyć w poście numer jeden i dwa otrzymałam nagrodę. O niej poczytajcie w najnowszym poście w Art-Piaskownicy.
Majówka zapowiada się wyśmienicie Udanej majówki Wam życzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.