piątek, 25 kwietnia 2014

Przedszkolna akcja .

Czas biegnie tak szybko, że prawie umknął mi wątek akcji bożonarodzeniowej w przedszkolu mojej córki. Przyłączyłam się do niej i zrobiłam na kiermasz świąteczny kartki. Cel: zbiórka pieniędzy na zakup wyposażenia przedszkola (dużo mogłabym się rozpisywać na ten niedorzeczny w dzisiejszych czasach temat ale tego nie zrobię). Poniżej zdjęcia ze stoiska. Ozdoby bożonarodzeniowe wykonywały Panie "przedszkolanki" oraz chętni rodzice, dziadkowie.
Wykonane były choinki różniste: z piór i wikliny papierowej, świeczniki, zawieszki,
O moich karteczkach pisałam w kilku postach w listopadzie i grudniu : pierwszy , drugi, trzeci - kalendarz adwentowy, czwarty, piąty. Na akcję wykonałam ponad 30 kartek.
szydełkowe dekoracje też były, pudełeczka na prezenty,

Tak wygląda przedszkole, którego dotyczyła akcja. Budynek ma ponad 90 lat (prawie zabytek). W niej mieściła sie pierwsza miejscowa szkoła podstawowa. Miała dwie sale lekcyjne.
Dzielnica, w której mieszkam została przyłączona do miasta w latach 50-tych.
Chętnie biorę udział w różnych akcjach. Z pewnością nie jest to ostatnia w jakiej wzięłam udział.

1 komentarz:

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.