piątek, 17 października 2014

44 lata temu...

Ona i On stali się mężem i żoną.

Scrap na blejtramie utrzymany w kolorystyce biało-czarno-siwo-liliowej.

Zgłaszam go na wyzwanie ogłoszone w Art -Piaskownicy w której należało użyć kolorów białego, czarnego, siwego i dowolnie wybranego z palety. Samo wyzwanie jest niezwykle interesujące. Nazywa się "Kolory - 1 wyzwanie 2 blogi" czyli Art-Piaskownica oraz Kreatywny Kufer.
http://art-piaskownica.blogspot.com/2014/09/kolory-jedno-wyzwanie-dwa-blogi.html

Bardzo ciekawe wyzwanie ma jeszcze jeden haczyk - można zgłosić tylko jedną pracę - buuuu.

Dlaczego wybranym przeze mnie kolorem z palety jest liliowy?
Odpowiedź jest bardzo prosta - Panna Młoda swoją kreację ślubną miała właśnie w kolorze liliowym (czego nie sposób zobaczyć na robionych wówczas czarno-białych zdjęciach).


Poniżej kilka szczegółów.
Nie mogło zabraknąć badzika z Lemoncraftu - jestem ich fanką.
http://blog.lemoncraft.pl/2014/10/pazdziernikowy-piatek-z-fanami-october.html

Dziś zostanie im wręczona.

A teraz zobaczcie pracę, która powstała specjalnie dla Moich Rodziców.

Jestem w transie tworzenia a Wy ?

1 komentarz:

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.