piątek, 15 maja 2015

Albumik z magnesikami.

Do zrobienia albumu namówiła mnie i inne koleżanki pewna prowodyrka "Oleander". Ona zaś poszukała inspiracji w internecie. Na zorganizowanych spotkaniach koleżanki dzielnie robiły i wykańczały swoje albumy. Ja podpatrywałam i postanowiłam spróbować swoich sił z magnesami neodymowymi.
 Jest to pierwszy prototypowy album -na pewno zrobię kolejne.
 Do albumiku użyłam papierów z kolekcji Papermania "Vintage Notes".
Album można zrobić na wiele sposobów- inny układ kartek, różne zakładki, kieszonki, zakamarki.



Z lewej strony kartki otwierają się pionowo- widać to na kolejnym zdjęciu.





Taki album to świetny prezent.
Albumiki koleżanek możecie sobaczyć klikając do Jadzi :). Jadzia jak się rozpędzi to robi po kilka rzeczy więc zrobiła też inne albumy - album IIIalbumy II , album I.
Ola -prowodyrka - album Ialbum II

A tak wyglądała baza do albumu przed jego udekorowaniem - zdjęcia robione późno w w nocy.
 Na poniższych zdjęciach widać magnesy neodymowe -oj narobiły dymu, narobiły - pozytywnego dymu.


1 komentarz:

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.