piątek, 25 listopada 2016

Jak zrobić ozdobną zawieszkę z pudełek po zapałkach - kurs

Dziś chciałbym Wam zaprezentować kurs na ozdobną zawieszkę z pudełek po zapałkach, z którego mam nadzieję skorzystacie :)

Do wykonania zawieszki potrzebne nam będą:
- puste pudełka po zapałkach (zużyte lub nowe - paczka 10 pudełek kosztuje około 1 zł co daje nam 10 gorszy za pudełko),
- ozdobne papiery,
- niezbędne rzeczy które zawsze mamy pod ręką to: linijka, ołówek, klej, nożyk do cięcia (ew. nożyczki, gilotyna)
 dodatki do ozdobienia pracy:
- małe obrazki, koronki, tiule, cekiny, koraliki, kwiatki itp. co jeszcze podsunie nam wyobraźnia,
Do dalszego ozdabiania - wykonania ozdobnych zawieszek:
- tasiemki,
- koraliki, łańcuszki, zawieszki, elementy do wykonywania biżuterii (nawet elementy kolczyków, bransoletek itd.)
Jesteście gotowi ? Ja tak :)  Rozpoczynamy więc ozdabianie.
Na początek wycinamy 2 paski - jeden  o szerokości 5,3 cm oraz  jeden o szerokości 1,4 cm
 Szerszym paskiem oklejamy pudełko dookoła.

 Węższym paskiem oklejamy szufladkę pudełka lub jego część (to wersja dla tych, którzy nie będą zaglądali do wnętrza 😉)
 Po oklejeniu pudełek przystępujemy do ich dowolnego ozdabiania - możemy szufladkę odłożyć na bok - zajmiemy się nią później.
Rozpoczęłam ozdabiać od przyklejenia ozdobnych metalicznych pasków z klejem.
Kupiłam je dawno temu a teraz uważam, że są świetnym dodatkiem do tego typu pracy.
 
Teraz doklejamy pozostałe elementy.

Po ozdobieniu pudełka możemy zacząć "dorabiać" zawieszki.
W szufladkach należy wyciąć dziurki.
Ja na górną część szufladki wybrałam wstążkę.
Na dolną część elementy biżuteryjne.
I choć biegła z tworzeniu biżuterii nie jestem to kilka rzeczy pod ręką miałam.
I zrobiłam dolną zawieszkę jak umiałam :)

Moja zawieszka jest już gotowa. 
Myślę, że jest fajną dekoracją na choinkę. 


Zachęcam Was do wykonania własnych zawieszek.

3 komentarze:

  1. Świetny kursik na zawieszki z pudełeczek- w tym roku już nie zdołam zrobić, ale w przyszłym być może (o ile nie zapomnę :p) Można by się pokusić o kalendarz adwentowy z niespodzianką w środku ;))) Bardzo mi się podoba pomysł na takie zawieszki. Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł, dziękuję za kurs. Pozdrawiam. Scrapinkiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalna zawieszka i najważniejsze ,że jedyna w swoim rodzaju :) Dlatego tak bardzo lubię rękodzieło :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.