wtorek, 8 listopada 2016

Z resztek tzw. fussy cuts

Są takie papiery, kolekcje które po prostu leżą. Z nich prace powstają jakby "same" ale przecież same się nie zrobią :) 
Miałam kilka papierów z kolekcji Generations - Simple Stories (kilka kartek nie całą kolekcję). Kupiłam je kiedyś tam (swoje na pewno u mnie przeleżały), w jakimś sklepie scrapowym - chyba przecenione :). Jak tylko zobaczyłam zdjęcie, które zrobiliśmy kuzynce z rodziną od razu wiedziałam, że zrobię scrap z tych papierów. 

Dwie kartki i ... robiłam już z pozostałości po scrapie.
Ostatnia praca z użyciem tych papierów to torebka na prezent.
Zrobiona z resztek tzw. fussy cuts.
 


To torebka na prezent jest niewielkich rozmiarów.
 Na torebce było logo firmy którą chciałam zamaskować i udało się.

Z kilku kart papieru (moze było ich 4-5) wyszły uważam fajne prace.
Scrap umieściłam w ramce - Ribba z Ikei.
Ramę przemalowałam a tył zakleiłam bordową tapetą.
Scrap w ramce wyglądał tak - przepraszam za słabej jakości zdjęcia lepiej się nie dało na te chwilkę.




Nawet z niewielkiej ilości papierów można stworzyć coś fajnego - przrkonałam się wykonując inną pracę ale o tym będzie w innym poście :)

4 komentarze:

  1. Przepiękne prace powstały, zwłaszcza torebka na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Iza, twoje scrapy w ramkach znam w realu, są po prostu fantastyczne, ten natomiast w przemalowanej ramce, wyszedł bosko :) serdeczności ślę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jeszcze jedno; torebka z tymi odcieniami, papierkami, wyszła super :)

      Usuń
  3. przepiękne prace, wspaniały scrap

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.