piątek, 20 stycznia 2017

Kartka z kolczykiem wg kursu Karasiowej

 Witajcie.
Karteczka którą dziś Wam pokazuję powstała jako zlepek dwóch inspiracji wyzwania liftowego i kursu na kartkę z kolczykiem według Karasiowej.

Duży kwiat na kartce z wyzwania liftowego spowodował, iż pokusiłam się o zrobienie kwiatka samodzielnie
 (robienie kwiatków nie jest moją ulubioną czynnością). 
Mój kwiatek to ten brzoskwiniowy duży.
 Kolczyk zakupiony na wyprzedaży idealnie pasował kolorystycznie do kwiatka :)
Kartka zrobiona bez napisu więc może być wręczona Dziadkom z okazji ich święta.

4 komentarze:

  1. wspaniały kwiat a z nim kartka wyśmienicie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka, śliczne zdjęcia! Zdolniacha jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka, a z tym kolczykiem cudownie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapachniało wiosną!! Piękna kompozycja pełna pozytywnej energii!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.