wtorek, 24 stycznia 2017

Scrap wg bardzo ciekawej palety kolorystycznej Papióra

Witam.
Tworzenie różnych prac wg palety kolorystycznej (moodboardu) nie jest może moim ulubionym zadaniem ale tym razem postanowiłam się z nim zmierzyć, zwłaszcza że kolory są nietypowe (a ja lubię nietypowe rzeczy). 
Tym razem zrobiłam scrap w tych właśnie kolorach.
A oto zdjęcie które było inspiracją:
http://diabelskimlyn.blogspot.com/2017/01/wyzwanie-kolorystyczne-papiora.html
i paleta kolorystyczna stworzona na wyzwanie w Diabelskim Młynie:
 kolory: koralowa czerwień, kawa z mlekiem, beżowy i przygaszony turkus.
http://diabelskimlyn.blogspot.com/2017/01/wyzwanie-kolorystyczne-papiora.html
Przejrzałam moje zasoby (przyznam, że łatwo nie było bo to bardzo rzadko spotykane kolory ale dałam radę ;))  i kolor koralowo-ceglasty (moje oko tak je odbiera-interpretuje) reprezentują kwiatki Primy (Vintage Emporium) oraz mgiełka 13 Arts.
Inne dodatki jakie znalazły się w scrapie to: badzik (Lemoncraft),  kwiatki (Wild Orchid Craft), szydełkowa mała serwetka, sznurek,
rozcięte gałązki (Misz Masz), własnoręcznie zrobiony kwiat (duży kremowy), tasiemka i kremowa koronka (Lemoncraft).
Na scrapie znalazły się turkusowe: koronkowa serwetka z papieru (Carta Bella), kwiaty (Little Birdie),
motylki, tag, pasek papieru (Echo Park).
Dodałam również Wycinankową tekturkę.
Scrap zrobiłam z użyciem gesso, maski i mgiełki więc jest też trochę mixed medi'owy.
Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione komentarze :).

8 komentarzy:

  1. Czad, świetny jest
    Kolorki faktycznie są super tez sie na nie skusiłam 😜

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, świetna paleta! Świetny scrap. Może się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna praca :) Ładnie wszystko ze sobą gra- sznureczki,koroneczki,plamy, kolory- dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny scrap! Tak misternie wygląda, uroczy. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalejesz moja droga. I świetnie Ci to wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny scrap! Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu kolorystycznym Diabelskiego Młyna :) Papiór

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wywiązałaś się z zadania :).

    Cudną pracę zrobiłaś ale oczywiście modelka wiedzie prym :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pełna podziwu dla Twoich skrapów- ten jest fantastyczny i w moich młodzieńczych kolorach... Ach!!! Serdeczności życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję tym, którzy zostawili po sobie tutaj swój ślad - miło jest wiedzieć, że nie pisze się w eter :)

Proszę uszanuj moją prośbę - jeżeli chcesz skopiować i/lub udostępnić moje zdjęcia lub treść nie zapominaj o prawach autorskich.